"Du hittar honom vid berget där ljuset vidrör jorden"

Ja, långt ska man behöva gå för att få det man vill ha. Tog mig en liten spastund med ansiktsmask, hårinpackning och ett bad. Synd bara att jag varje gång glömmer bort att jag har lätt för att bli överhettad och höll på att avlida när jag klev upp för att torka bort masken bara. Nåja, svimma då. Nada hörsel och syn. Kände mig inte alls som ett mongo när jag la mig själv i framstupa sidoläge för att inte försvinna. Föreställ er det själva. Eller förresten....gör inte det.


give me!!

Nu ska jag fortsätta kolla på Björnbröder, lovade att jag inte skulle träna något på nån dag (eller?) så idag blir det inte många knop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0