You're a lie

Nu är den äntligen officiellt släppt! SOM JAG HAR LÄNGTAT! Åh, längtar ännu mer tills plattan dimper ner i postlådan, vilket det kommer att göra på realeasedagen 22/5! Tvivlar inte en sekund på min Gud, inte heller på Myles men kan inte låta bli att undra hur fan man toppar den förra plattan "Slash" där ALLA låtar var as good as can be! Magic all the way trough the tunnel.

Trots mina funderingar säger magkänslan mig, efter att ha nött "You're a lie" hela dagen, att den här, den här plattan kommer att knulla dina öron over and over again, Natalie. Jag är helt upp över öronen kär i Myles röst, Slash gitarriff får det att kittla i magen, Todds melodier på basen genomborrar hela kroppen och Brents beat på trummorna får hjärtat att hoppa extra snabbt att lyckorus! Oh, god I can't wait for the rest!  

Liksom förra plattan är denna också producerad av legendariske Eric Valentine!
Lyssna och njut!!


"Hä e sô hä knöll te öron"

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0