Women seem wicked when you're unwanted

Min absoluta favorit bland alla The Doors magiska låtar!



Blev uppringd av Bänkt igår
som frågade om jag kunde köra musik på lågstadiet och jag tackade självklart ja (arbetsnarkoman). Så jag har vistats på lågstadiet idag, väldigt trevligt! Träffade Anny som är nyutbildad lärare - ösnkar jag också var klart, önskar att jag fick börja någon gång också!

Annars då? Igår kväll
ville sig inte avloppet längre och vi fick en swimmingpool inne i badrummet. Vi ringde och de sa att de skulle komma innan frukost idag. Men icke. Morsan ringde fick "vi kommer strax" till svar, jag stack och tränade och tänkte "det där tar inte lång tid". Väl hemma igen står badkaret på högkant och inte fasen skulle de vara klara på länge... Så jag fick lov att köra "turkdusch" och slänga mig iväg på jobbet. Mitt hår ser ut som om min katt käkat upp det och kräkts upp det igen. Nice. Hemma nu och det ser fortfarande ut likadant, what to do?!


Kommentarer
Postat av: jonatan

de e faktiskt kämpigt på malungshem just nu, underbemannat som faen

2012-03-06 @ 18:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0