25 mars

Den här helgen har varit väldigt..hektisk skulle man kunna säga. Blev sjuk under fredagen, fick allvarliga kramper i mage och rygg och det släppte bara under korta stunder på 10-20 min vilket gjorde att jag inte hann slappna av och räta ut kroppen. Fick lov att åka på undersökning tidigt igår morse och det var inte mycket att göra åt saken. Bara fortsätta käka mina tabletter, äta regelbundet (lite extra socker också), försöka att slappna av och hjälpa till på traven med det genom att duscha eller bada och röra på sig så att endorfinerna agerar som morfin i ryggen och bedövar smärtan en aning. Krampade även några gånger igår under dagen men nu är det över - förhoppningsvis! Detta är bara magkatarrens fel, som skapar feber och magkramper som leder till ryggkramper. Fy sjutton! Känner mig riktigt svag..

Käkade middag hos moster
igår kväll och fick en asnice get well gift ifrån henne! Eftersom jag inte sovit något natten innan åkte jag hem tidigt och däckade i soffan när jag kikade på National Treasure.

Vaknade imorse av solstrålarna som kikade in genom de små hålen i persiennerna och hade sovit i nästan 12 timmar, ställde fram frukost på bordet och satt mig i solstolen för årets första utomhusfrukost. Riktigt schysst! Fortsatte i den stilen, var ut på en liten promenad och sedan blev det en supergod lunch på det!


snygga va?!

köpte rosor!

Så jävla gött! En blodig köttbit med paprika, zucchini, halloumi och vitlökssmör!

Nat

Kommentarer
Postat av: linda

usch det låter jätte jobbigt :( <3



krya på dig! :)



kram!

2012-03-26 @ 20:25:10
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0