You can't start a fire without a spark

Vaknade med världens feber igår morse så var inte tiptop. Ni vet när man är full och nånting händer så blir man nykter på 0.001 sekunder - när man är sjuk och nånting händer och man blir arg, då blir man helt plötsligt mycket friskare också (med hjälp av Mr.Ipren också såklart). Fantastiskt. Så jag valde att spendera min dag hos min moster! Vi fixade pizza, jag snodde till en kladdkaka och så toppade vi det med Kaffe Kahlúa, mums!

Älskar hennes lägenhet, den är världens mysigaste. Har en favoritplats, hehe.




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är så fin vännen! saknar dig!

2012-03-12 @ 20:09:48
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0