Take a walk outside your mind



Tidig morgon, hade ingen som helst lust att stiga upp. Svullna ögon hade jag också, såg inte ett jota, tack mamma för att du bytte tvättmedel, om du kommer ihåg så är jag allergisk! Längtar tills artistdrömmen slår in så att jag får hänga bakfull från sängen den här tiden på dygnet istället. Fast så går det ju faktiskt inte till i den här (musiker) branschen, många tidiga mornar må ni tro!

Ska med "barnen"
och kika på teater vid tolv, nice! Ska medverka i en själv i slutet av månaden, blev akutinkallad igår. Alltid roligt! Hade dock mer än gärna varit i Kläppen idag med gymnasiet istället men nu blev det inte så, jag får tjäna pengar istället för att slösa!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0