Lagen om alltings inneboende ondska

Jag vet inte. Men personligen skulle jag aldrig sätta foten någonstans där jag inte är välkommen och inte har något att hämta längre. Inte välkommen men har något att hämta eller bevisa, javisst. Men att komma dit där de allra flesta är emot dig, för du har gjort något oförlåtligt, något fult och skamligt, något som inte är okey i Sverige, där finns ingenting att hämta. Ingenting att ställa till rätta. Ingenting att diskutera. Det enda du någonsin kan göra är att vänta tills någon kommer till dig. Och den där tiden du får vänta, den förtjänar du. Du kan skylla på att du inte var ditt riktiga jag hur mycket du vill, för säger man emot, så kommer alltid "den där personen som du tydligen inte är" fram. Och om jag överhuvudtaget ens ska överväga att ta kontakt så är mitt främsta krav att du erkänner att du gjort fel. Du och din dubbla personlighet. 

och just för att du ens vågar dig hit bevisar intet annat än att du inte ändrat dig mycket. Jag tänker ta bilen var jag än ska för att undvika det otrevliga, det otrevliga kan ju vara en tickande bomb.

Kommentarer
Postat av: Lena

Kram och styrka <3

2012-03-10 @ 22:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0