Jobba, repa, jobba, repa!

Jag är så sjukt trött. Jag skulle kunna sova från nu på direkten fram till imorgon bitti, no probs! Det ska bli sååååååå skönt med sovmorgon imorn så ni vet inte. Lång dag idag och inte är den slut än inte, nä nu ska jag pallra mig tillbaka till skolan för ett mycket seriöst rep (inte ironisk) med grabbarna i ett par, tre timmar. Vi ska nämligen spela på studentfesten på lördag! Är inte supervan vid trubadurgig så det ska bli kul!

Intressantare än så blir det inte just nu, jobba jobba! Annars blire inga pengar och pengar behöver man om man ska resa och leva!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilka spelar du med? :)

2012-03-28 @ 09:28:57
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0