Inte långt kvar till proven!

Usch, får ångest bara över att tänka på dessa prov som jag måste åka runt och göra i slutet på nästa månad/början på maj... Det är så mycket som krävs, så otroligt mycket och det är klart jag tvivlar på mig själv. Jag tränar ett par timmar varje dag men ändå tycker jag inte att jag är redo/tillräcklig när jag kikar igenom provinstruktionerna. Men då är frågan: blir man någonsin redo?

Jag har ju gått igenom liknande prov två gånger förut och det jag verkligen måste ta itu med är min nervositet. Det är den som alltid är värst. Jag kan om jag vill, jag kan om jag vill, jag kan om jag vill!!

Sverige har sex musikhögskolor och jag ska söka till tre av dessa. Kanske fyra. Men i alla fall Stockholm (KMH), Örebro och Arvika. Kanske Götet. Jag skippar Pite och Malmö.

Man ska väl sikta högt btw?



Tog mig en välförtjänad sovmorgon, klockan är över två och jag har fortfarande nattsärken på mig. Har suttit och kikat på alpint hela förmiddagen och funderar nu på vad jag ska göra med dagen. Skitväder är det. Klia lite elfenben och käka star wars-glass kanske?

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0