Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en!

Jag är så trött, Karl-Oskar. Jag tyar icke mer. Ungefär så känner jag, som Kristina i Utvandrarna. Men nog är jag aningen för entusiastisk ibland, gör lite mer än kroppen orkar. Hold the horses!

Bra dag, mycket jobb men minst lika mycket soffläge med värmedynan tyvärr! Det blir bättre, måste få mig ett ordentligt ryggpass så musklerna bli alldeles möra och lägger ner. Saltsnyltare de där musklerna alltså...

Fick ett grymt erbjudande igår som jag nog absolut inte får släppa ("Då åker du", sa Diana. Misstänker att hon tänker tillbaka på att jag inte åkte sist jag planerade) så jag kikade till dollarn, den var ovanligt awesome;


number of the beast.

Nej, hemlagad ceasarsallad på g, nya ouat och sedan sängen!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0