Standing in the sun!

Heeeeello babes!

Fredag sa jag va? Tisdag duger lika fint! Jaha, vad ska jag säga?! Slash ägde sönder hela mig även denna gång. Stod som ett barn på julafton, gapade och sjöng skiten ur varenda låt, kan lägga upp setlist sen, nästan samma som i Tyskland 2 dagar tidigare. SÅ. JÄVLA. GRYMT. Magiskt.

Som sagt - han gör mig aldrig besviken den där karln. "Anastasia" var bara så äckligt bra att jag nästan ville dö. Jag skämtade om att slänga upp bh:n men det var en annan brud seriös med, skulle dock aldrig slänga upp en alldeles knallrosa som hennes. Hårdrock + rosa = inte sant. Första konserten de inte klämt skiten ur mig heller, slutade ändå med blåmärken, man kan inte få allt... haha. Vi såg även The Gaslight Anthem innan Slash och senare på kvällen The Kooks och Justice - riktigt jäkla bra det också!

Två mycket trötta bruttor
körde hem fredag förmiddag, rallybritta 1 & 2 närmare bestämt (moa och mamma behöver inte känna sig oroliga, det låter värre än det var) men galet nöjda var vi!! Nästa år blir det bannemig hela festivalen, aldrig varit på bättre faktiskt!

Lördagen avnjöts tillsammans med goda vänner, grillat och vin - fint som snus! Fick återse den fantastiska Fröken Lind som även tillbringade natten på min luftmadrass, så härligt! Måste åka till Smögen och hälsa på henne i sommar!! Men sen har allt handlat om flytt, kartonger hit och dit och upp och ner, ska bli skönt när allt är klart! Idag har jag dock mest varit arbetsledare eftersom jag i morse äntligen satt i den där staven. Så jävla skönt att slippa tabletterna. Tack för 3 förjävliga år, inte på återseende.

 

Har alltid något att göra just nu, därför hamnar jag inte här så ofta eller så gör jag det men kommer inte på allt jag gjort senaste tiden, haha! Happyface is on all the time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0