Sakta vi går genom stan

Stockholm ljuva Stockholm, som jag saknat dig!

Vi har haft en helt underbar dag ute på Djurgården (ja, förutom att jag blev halta lotta där på slutet, har aldrig fått skavsår av dräktskorna förrän nu) med invigning, utställning, god lunch och massa skratt. Vi ringde innan vi var inne i stan i morse och hörde om det var fler som hade dräkt men inte en dräktklädd människa hade synts till! Och det märktes, för vi blev lite av en vandrande attraktion där vi gick. Vi gick 10 meter, blev stoppade för kort, gick 10 meter, sedan kom nästa, haha - och det var så himlans kul!!

Imorgon gäller det! Ja, jag vet ju fortfarande inte vilka provtider jag har, är dem jävliga har jag alla på fredag - det hoppas jag verkligen inte. Helst vill jag vara hemma imorgon kväll eller i alla fall till 14-15 på fredag! Har pluggat lite nu på kvällen (den lilla stunden jag varit här), får se om det stannat i skllen imorn... Håll tummarna people!

Nej, en dusch och sen är det läggdags, tidig morgon imorgon! GO GO!



Dalkulla ftw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0