HOLA AMIGOS!

Vill börja med att säga; Piss! Min väska är borta efter nattens bravader. Det är faktiskt väldigt otypiskt mig att tappa grejer på fyllan. I nyktert tillstånd är det dock värre. Det borde vara tvärtom! I väskan låg både körkort och glasögon - vad fan tänkte jag när jag la glasögonen i väskan? Blir så trött på mig själv ibland.

Tiptopkväll igår trots att väskan är borta och kvällen blev betydeligt mycket dyrare än väntat då nya glajjer måste inhandlas! Började med middag och sen drog vi till "Lokalen", spelade lite, drog till Tom's, dansade, stormade Andris lägenhet där han satt halvnaken och skrek grattis, dansade på tom's och så efterpärla på det, haha! Like a kastrull alltså. Halv sex kom jag hem imorse och vaknade upp utan att vara ett dugg bakis vid tio, det gillas!




Planen var att stanna i sängen
hela dagen med massa serier men så bröt jag det genom att luncha med Challe och födelsedagsbarnet Andri! Sen åkte jag och Irre och väckte Jontan som somnade på Julias toalett 5 imorse, hysteriskt kul!! Hahaha, fan vilken syn.

Ska väl kanske fundera på att stiga upp nu igen för lite matlagning då min otursfågel till syster fått åka iväg till akuten i Mora med mamma då hon antagligen har blindtarmen. Alltid ska det vara något!

Kommentarer
Postat av: Annelie

När får du veta hur det blir med utbildningen/hur proven du har gått? Jag håller tummarna stenhårt för dig men jag är säker på att det kommer bli grymt bra hur det än blir och var du än hamnar.

2012-06-04 @ 07:46:20
Postat av: Nat

Tack så mycket Annelie!! :) Jag får reda på det den 12 juli och har mina sista prov nu i veckan! Hoppas verkligen jag kommer in!!

2012-06-04 @ 11:38:05
URL: http://nataliemorravej.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja, kör hårt tjejen!

2012-06-04 @ 18:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0