Mandü 20 år!

Var uppe tidigt och fixade för att sedan åka och väcka bästis med tårta på sängen! Vet ju var nyckeln ligger, hehe. Jodå, där låg hon och trynade när jag kom in så jag gjorde ordning finfin tårtfrukost, hur fint som helst! Presenten är inte riktigt klar så den kommer, ser du det Amanda, den kommer! Haha.. Varit på en mindre arbetsintervju om det nu skulle vara så att jag inte kommer in på mitt andra försök. Eller alltså, kommer jag inte in på det så tänker jag faktiskt, helt ärligt inte vara kvar här. Vi får se var världen vill att jag ska. Kommer jag som sagt inte in (men det siktar jag på att jag gör!!!!) så söker jag så jag kommer in efter jul ist!
 
Eftersom typ allt Sverige är med i, i OS idag börjar kl. 15.30 stannar världen lite. Nejdå, haha, men typ! Synd med förlusten mot norskorna i handbollen igår men det var en riktigt bra andra halvlek, dem kämpade väl och det räcker! Fältrytten är sjukt spännande! Delad etta var vi igår och i lag låg vi trea! Skeet låg vi bra i igår också, för att inte tala om herrarnas dubbel (tennis)! Kul!
 
 
Bara för att det är din födelsedag finaste! Grattis underbara älskade, du vet att jag älskar dig. Till månen och tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0