Dagen många fruktar.

Japp, jag vet att jag inte berättat om mina prov jag gjorde i stockholm och det har jag inte gjort för att jag helt enkelt tycker det är personligt. I vilket fall som helst är det dagen många av oss högskolesökande fruktar imorgon. Dagen då vi får veta OM vi kommit in och VAR vi kommit in. Jag vet varken in eller ut. Hade de gått på betygen hade jag kanske varit aningen mer optimistisk, men jag vet ingenting. Nada. Jag vet inte ett piss om hur mina prov gått mer än min egen syn på det hela. Det jag har fått som "varning" från lärare och pedagoger är att jag inte ska bli besviken om jag inte kommer in, många gör inte det första gången. Men jag känner mig själv så väl att jag vet att jag kommer bli det ändå. För jag tänker "jag kunde ju ha övat 1h mer per dag så hade jag kommit in, fan vad du är dum Natalie". Självkritisk, absolut, och det erkänner jag att jag är. Jag hoppas dock att karma är snäll mot mig nu, cause lately she's been a bitch and I don't know what I did to deserve it. Imorgon klarnar allt på gott och ont. Ibland slår ångesten in och jag frågar mig själv varför jag sökt in till något så svårt och jag svarar mig själv med "du vill det här mer än allt ditt pucko, därför". Nu har jag babblat färdigt, hittar ni mig inte imorgon är antingen under täcket eller ute och firar. We'll see. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0