BARA 2 dagar kvar....

 
Alltså ni ska veta vilken skitvecka det här är alltså. Jävla Dansbandsvecka. Visst det är roligt att det är folk här osv, många är glada trots att det är årtionets kallaste dansvecka och det är regnigt men det finns minst lika många som bara älskar att klaga på ALLT. Det är långt till allt, det är för få restauranger, det är för trångt på uteställena, det är för dyrt, det finns inte ditten och datten - kom då inte hit år efter år då.
 
Ska vi ta upp alla 40-50-60 åriga gubbar som ska lämna dricks i förklädena och bakfickorna? "Du är så vacker" "Du var mig en fin flicka, ska du upp och dansa?", "Du är så fin du", "Kan jag få en kram?", "Du är väldigt fin vet du det?", "Hur gammal är du? 20? Ja då är det bara 30 års skillnad" och så ska dem allra helst blinka och hålla handen under tiden också. Ragga på någon i din egen ålder gubbe, this one's not for you!
 
Sista evighetspasset idag, imorgon har jag dock morgonpass men jag får ju en ledigkväll, YEAH. Tältet är ju jävligt roligt iaf! Låt denna dag gå snabbt, hoppas det är mycket folk som åkt hem!
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Pengar är ju aldrig fel, jag skulle bli glad om jag hitta pengar i mina byxor ;) men jag förstår dig vännen. denna vecka är grym! grym som i bra och grym som i jobbig. <3

Svar: Nej, pengar är aldrig fel! ;) Ja, alltså denna vecka är hemsk, turisterna kör ju som att regler inte finns - på både det ena och det andra sättet!
Natalie M

2012-07-22 @ 23:07:12
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0