With denial's blindfold, He greets another day

Kan.Inte.Röra.Armarna.

Är riktigt, riktigt stel idag. Ni vet, när man kanske tränat mycket och det verkligen svider i musklerna när man sträcker ut dem. Man vill inte röra på sig onödigt mycket, haha, minsta möjliga rörelserna gäller idag!

Hemma på lunch just nu, men ska tillbaka om en stund för sista musiklektionen idag! Har suttit och valt ut låtar till en spelning jag ska göra i februari - skitsvårt ska ni veta. Jag har möjlighet att välja vilka låtar jag vill (nästan i alla fall), inga guidelines needed och bara det att jag ska välja ut 6 av såhäääääääääääääär många låtar som jag vill spela är svårt.Det är dock ännu svårare att välja låtar som ska passa de andra jag ska spela med - för vi har aldrig spelat med varandra förut! Tycker det ska bli grymt kul och ser verkligen fram emot det!


Vet inte om ni sett det
men ikväll börjar en ny serie på 5:an som verkar vara helt i min smak, Once Upon A Time heter den och börjar 20.00! Hoppas den är bra! Andra seriefavoriter jag har är: The Big Bang Theory, Spartacus, Camelot, DHW, Grey's, HIMYM, Friends (ofc) och Pan Am. Ganska blandat dvs. Får se om jag fastnar för denna också!



Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0