Whooooooo are you, uh uh, uh uh

Första teorilektionen på typ 7 månader och det sitter fortfarande en hel massa bakom pannbenet, haha! Nej, skämt o sido så hade det inte försvunnit särskilt mycket, jag har övat ganska bra faktiskt! Är sugen på att börja plugga nu! Har kanske inte sagt det men jag ska i alla fall söka in till musiklärarprogrammet som det heter på vissa skolor. Har insett under min tid som vikarie att det är mitt kall (som jag kan se just nu i alla fall) - förutom att bli musiker på heltid liksom men det....det går segt, men det går lite framåt trots allt!

Suttit och pratat med Linnea som jag inte sett på hur länge som helst (förutom stunden igår som sagt), skönt! Vi kommer ses imorgon också, haha!
Imorgon fyller min bästis hela 20 år! När fan blev vi så gamla? Vi, 20? Det känns lite konstigt faktiskt men roligt! Så imorgon är det go hard or go home på Harrys i Sälen (om vi har chaffis) Kapten Röd spelar - kan inte en enda låt. Inte riktigt min stil men vafan det är förjävla roligt ändå!! Linnea m.fl ska fira en av sina vänner så de ska också på Harrys, hoppas på en dunderkväll!



Nu ska jag slänga mig i soffan och slå på OUAT, trodde ni verkligen jag skulle hinna det i morse? Haha. Jag kan fan inte duscha snabbt längre. Det är alldeles för skönt att duscha för att göra det kort.

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

snygg design ;) vart läser du teori? :)

2012-01-30 @ 19:54:09
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0