What a wicked game

Lång dag, jävligt lång dag. Drog och började hämta mosters grejer på gamla Jofamalagret (där det för övrigt var svinkallt). Först skulle allt flyttas från rummet där de var till lastkajen och sen till bilen, fraktas och plockas ur! Fyfan. Jag och Morsan fick stanna på lagret med alla raggarbilarna medan de andra åkte och fastän jag var varmt klädd var det så jag kände att jag var på väg att förfrysa tårna!

Strax innan fem satt på Kina - då var all frakt klar och vid sju var alla katterna i sitt nya hem!


mumma! Tar alltid samma: Stekt kycklingfilé med grönsaker och cashewnötter!

Duschade nyss så nu ska jag bara lägga på spackel (som täcker mina mörka ringar, haha) och sen ska jag möta upp ett gäng vid Bitron nere på byn för en öl.....eller två!

Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0