What a day!

Haha, en dag som började med endast ett gympass inplanerat slutade med: gym nån timme, sång med Isak, kaffe och snack om kroppshår med Linnea & Diana och en skidtur med Diana och barnen!

Typiskt mig så lyckades jag tappa mobilen på väg ut från skolan (min träningsjacka har inga dragkedjor, smart) men märkte ingenting förrän jag skulle ta ett kort på barnen i slutet av skidturen så jag gav mig ut på en vända i samma spår som jag och Ludde åkt i (den var bara en dryg kilometer, vi tog genvägar och grejer, haha) - fast aningen snabbare, men det var ingen mobil vid spåret....men när vi kom till skolan så visade det sig att en kompis lillebror hittat den och tagit med den hem för han visste att det var min. TUR! Nästa gång får den stanna hemma...(who am I kiddin'). Men vad är väl en dag utan lite spänning?



want one of those...

Är totalt död
efter denna dag men två träningspass! Blir en tidig kväll, helt klart. Imorgon väntas promenad och fika med fina Linnea som jag bara träffade en snabbis idag! Ciao!

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sNYGG! vart finns den ;) Fasiken va hurtig du e bruden!

2012-01-25 @ 09:23:48
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0