Brisk!



Sovmorgon! Första gången på länge, men inte var den lång inte. 20 grader kallt ute så jag tror nog promenaden jag och Linnea planerat in får ställas in, eller äsch, det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder. We'll see how it turns out!

Har musikteorilektion vid 13, pluggar för fullt här hemma och spelar så ofta jag kan men det är skönt att få gå igenom allt. Rytmgrejer är dessutom väldigt svåra att göra själv..

Har träningsvärk i både ben och rumpa idag vilket är skönt, så ser ni någon som går som en gammal tant så är det jag, haha! Känns bra att känna att man gjort något och det känns förjävla bra att vara hurtig igen! Vill tacka alla jag mött som gett fina kommentarer om både skor och hudfärg förresten, ni är väl för goa! Ska slå på ett avsnitt Once Upon A Time nu, sen hoppa in i duschen och fixa mig och sen utföra några ärenden! Hörs senare!

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Är once upon a time bra? skriv ett inlägg om det, funderar på att börja se det ;)

2012-01-25 @ 21:11:36
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0