Sure, if we change our perspective I'm certain, I would change today, I'm certain, it will change our ways. Would things fall into place?

Sorry, det har varit lite tomt här men jag har inte haft någon som helst ork eller tid till det! Har fyllt dagarna sen nyår med att umgås med vänner och familj, träna, öva mina musikaliska talanger och faktiskt - sova. Sova har det varit ont om så det har varit skönt att äntligen få sova gott flera nätter i rad! Men för att fylla gapet på 5 dagar och 4 timmar så får ni fotokompensation:

Fika med Blondie i ett frostigt Malung


Missie började löpa. Billig katt, jävligt billig. Sova gott flera nätter kanske inte stämde riktigt...



Träna. Kommer bli en hel del gym och skidor framöver - förhoppningsvis! Blandat med musikteori och jobb då..


Catched up!
(förlåååååååååt hade ingen bättre bild...)


Nat.


Gjorde även en egen donut idag, alltså en sån man har i håret. Enkelt gjort med en gammal svart strumpa!


Somnade halv sex imorse eftersom jag vid halv tre sprang tvärsöver byn i rasande fart och fick en gigantiskt adrenalinkick. En trafikolycka hade inträffat där vänner och familj var inblandade. Usch, så hemskt! De hade änglavakt och jag är otroligt glad över att de alla klarade sig! Livet är verkligen skörare än man tror.

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fasiken va fin bilden blev, å tack för fika/lunch daten, den uppskattades, även om det är väldigt sällan vi träffas gillar jag när det blir så där ibland å bara snacka :) <3

2012-01-09 @ 22:54:07
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0