Men ta och väx upp.

Seriöst, grappar och brudar..! Rolf Göran Bengtsson är så jävla värd Jerringpriset så ni vet inte! Och vad är det för jävla snack att "det är ju hästen som gör jobbet, låt hästen få priset"? Vem fan lärde upp hästen och tror ni den är självgående eller? Det ligger jävligt mycket jobb bakom en duktig häst, en grymt duktig ryttare för att vara exakt - Precis det Rolf-Göran Bengtsson är. Klart hästen är duktig den också! Både hästen och han är värda priset, de är inte etta i världen för ingenting vet ni! Enda skälet ni blir så jävla bittra är att ni inte kollar på ridsport för det är inte lika som fotboll eller hockey.

Det var helt enkelt rätt vinnare av Jerringpriset! Dessutom tycker jag att alla malungsbor ska vara tysta och glada över att det största idrottpriset i Sverige är uppkallat efter en malungsa!!



Så, nu har jag fått sagt det!
Jobb om 45 min, skönt att vara uppe och färdig i tid så man inte behöver stressa, det är jag alldeles för bra på redan.. Lång dag idag med men har hål på någon timme i mitten på dagen så jag fyller i den med 1,5 h träning och rättning så håller jag mig produktiv och slipper dega ihop!



Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0