Runaway

Trött tjej, riktigt riktigt trött tjej. Inte mycket sömn inatt då jag blev helt fast i boken jag läser, var egentligen meningen att jag skulle kolla på första avsnittet av Once Upon A Time, som jag fortfarande inte gjort men nej, bok i 3h ist... Uppe med tuppen imorse trots det, tappade mobilen i stengolvet - inte en skråma (THAT'S WHY COPTER'S THE BEST!), drog och jobbade och tränade (i 1 h 30 min, duktigt!) och har jobbat fram till nyss - har faktiskt inte druckit en enda kopp kaffe idag! Har dock fortfarande spöken i magen. Kaffe är en känd marodör, speciellt när man har magkatarr, men icke denna gång!


Som ni ser så hade jag fortfarande på skyddplasten tidigare idag (jag vet, jag är en mes men jag tycker inte om repor) men inte nu längre, fick ääääääntligen hem det där skalet jag beställde för ett bra tag sen!

Var en tjej igår som frågade om jag sett The Runaways-filmen och det har jag ju såklart och nu är jag sjukt sugen på att se den! Måste åtgärdas snarast!

Men nu ska jag ta mig en kopp te och se till så att jag inte somnar i soffan, mina påsar under ögonen hänger likt hängpattar som går till magen, ciao!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0