jomensåatteh..?

Vilken kväll det var igår! Riktigt mycket folk på Harrys igår - men det var väntat! Fjantdans på hög nivå - så ska det väl vara? I alla fall när man är med oss! Alltså ja, det är väl lite suddigt i kanterna men....det är det nog för alla som var där mer eller mindre, haha!

Lyckades tappa husnyckeln ("fa-an Natalie" tänker Diana nu, haha!) efter att ha rotat i väskan, well done, very well done! Så jag antar att jag måste gå på järnaffären och be dem göra en kopia... Alltid ska nått försvinna, tur att jag har bra lokalsinne så jag inte tappar bort mig själv nånstans!! 

Fick lov att hoppa upp "tidigt"
imorse, iväg till doktorn och sen jobb nån timme! Kollat igenom sms jag skickat till mina vänner när jag letat efter dem igår - "Var är du?", "Hallå?", "Är det du som står i baren?", "Nä, det var visst någon annan", haha! Det enda som är konstigt när man åker på ett ställe som Harrys är att det är svårt att hålla ihop när man är många, man vill vara med alla men helt plötsligt vet man inte var nån är och så har man väldigt lite blod i alkoholomloppet och ja, ni vet hur det är! Så känner jag det och jag tror nog att vissa kan hålla med! Men det var en bra kväll hur som!



Ikväll ska vi fira Sandra
på det lugnare (?) viset och käka middag på thai vi närmsta, blir mysigt! Men tills dess så tänker jag nog faktiskt spendera dagen i sängen, mer eller mindre... hehe

Kommer nog även att hoppa upp en ny design idag.. en ljusare variant, tycker det behövs!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0