It better be a good one

Gott nytt år på er!

Blev en lugn kväll igår med middag, vin och sällskapsspel - väldigt trevligt! Hade de bästa personerna runt mig, helt klart! Kvällen blev väl inte riktigt som den var menad men det blev bra ändå liksom! Förra året hade jag "att ta körkort" som nyårslöfte och det klarade jag fint! I år har jag dock inte gett mig på något löfte (eftersom löften tydligen är till för att brytas) utan kör på mål jag ska uppnå istället typ:

  • Söka in till högskolan, prio 1! Vet vad jag vill gå nu, tror jag... (ja, det ingår att komma in också)

  • Flytta. Ni kanske tycker jag är dum som säger att jag skäms över att jag inte gjort det än. Men vafan, saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig Hur många har inte gjort så som jag då?
  • Sluta att ha så höga förväntningar (den kör jag på varje år) - lika bra att inte ha några alls för då blir man inte besviken!
  • Jag kommer ju att ta tag i träningen igen efter mitt alldeles för långa uppehåll så det vore ett dåligt mål att skriva "börja träna igen", det är för simpelt, men att säga att jag ska ha som mål med träningen att bli starkare är okey!
Listan kan ju göras jävligt mycket längre men övriga grejer är privata.

I det här huset så har vi som tradition att varje år kolla på Ivanhoe på Nyårsdagen (får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar) som börjar 15.00 på trean - as every year! Så jag ska bunkra upp med massa gott här sen ska jag krypa ner i min filt! Och vet ni vad? Det är så jävla skönt att inte vara bakis!!

pöss på er
Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0