Försenat

Egentligen skulle jag ha varit på Valvet just nu för en liten photoshoot men fotografen är aningen försenad! Så jag får hälla i mig kaffe sålänge och bättra på sminket med jämna mellanrum så det inte blir sådär fett och gammalt, haha. Hon kommer inom en snar framtid iaf!

Varför händer alltid allting samma dagar? Det tar ju kol på en, man vill göra allt, vill kunna säga att man har tid fast i slutändan så visar det sig att man inte alls hinner med... Men den som aldrig har tid är den som uträttar minst. Alltså den som säger att den inte har tid.



De ringde nyss från jobbet och sa att det var någon som sjukskrivit sig så det blir jobb både imorn och på torsdag - hittills! Spelning bokad den 25:e februari också, nice! Får jag som jag vill så kommer jag få åka hem för den spelningen. Har lite avgörande möten och telefonsamtal att göra senare idag. Som sagt så hoppas jag på mig själv för jag vet att jag kan om jag vill!

Nat
Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0