Fly into the distance

Sitter med andra färgen i håret nu! Första blev inte riktigt som jag tänkt den, blev en liten aning mörk men det kommer att blekna lite efter första tvätten så det är ingen större fara liksom! I've got 20 more minutes to go sen är allt klart!

Jag som inte har varit världens största fan av In Flames (och band i den genren överhuvudtaget) lyssnade på en låt från "nya" albumet och nu är jag fast. Har kommit in i världens In Flames/Korn period, det är alltid bra att utöka sitt förråd! Jag bara älskar Deliver Us, sdofgbösoikgvszk.digv.sikdfgvu - så bra är den! Och videon är minst lika bra.



Ännu ett band jag har underskattat....

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0