Det här ska jag fasiken lära mig om det så tar år!



A crazy dream of mine! Nån som är på? Jag behöver tre stycken! Fyfan vad roligt. Jag gillar såna roliga, kreativa grejer. Kan faktiskt en hel del såna onödiga grejer, hehe. In fact - I'm an expert at them... Jag SKA lära mig det här! men jag behöver som sagt fler frivillga... anyone som känner sig sugen?

Har precis stoppat in
min färdiggräddade kladdkaka i frysen (mycket effektiv avfrostning) och väntar på att Mandis ska dyka upp! Sen ska vi kika på OUAT och fika. In case you haven't notised så är jag så jävla beroende av Once Upon A Time. Herregud, så fort jag haft tid har jag slagit på ett avsnitt och nu är jag på det senaste - sen har inga fler kommit än!! Hur fan ska jag klara mig?!

Tur jag kan läsa
annars hade det vara rena katastrofen....

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaha åå spännande. ja gärna :) hehe aah har sagt till martin nu att han ska ladda ner det ;)

2012-01-30 @ 21:36:38
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0