Bara döda fiskar följer med strömmen

och nu så kanske jag räknas som en död fisk, för jag har lagt in en gilla-knapp på bloggen. Mest bara för att jag vet själv som "driver" en blogg att ibland så orkar man inte kommentera men man gillar vad personen skriver, helt klart! Man kanske är lite feg, just för att oftast är personen ingen man känner och man kanske inte vill kommentera det första man gör. Så för att underlätta, kanske mest för dem som inte har blogg själva, men som håller med om sånt jag skriver osv så har jag lagt in knappen (för är man i världen av bloggsvärmeri så kommenterar man det man gillar, så äre bara)! Det är enkelt och bekvämt! Hope you like it (hehehe).



Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0