You make my motor run

Började dagen med jobb, sen blev det hem och öva, öva, öva! Har känt att hälsan inte varit 100% bra idag med drog ändå med min fina vän Erica och hennes mamma hem till Fözz (sittandes brevid en massa nystyckat vildsvin i påse i bilen, malung♥) för att sedan åka på besök hos Lars - som har gjort världens finaste ringar i skinn och ull! Tog inga kort på dem dock men ska köpa mig en sen så då får ni se!

Han lagade även mitt Rock By Swedenarmband - vars band var i fakeläder och gick av trots att jag varit väldigt varsam (dåligt faktiskt). Så nu har jag ett nytt band i äkta skinn(skinn finns det gott om här...)! Sen fick vi lite kvällsmat medan vi pratade om livet för att sedan avsluta kvällen med världens godaste semlor....Saffranssemlor med hemgjord mandelmassa och purfärsk grädde (han har ju egna kor, haha)!! Mmmm! Du är väl bäst Lars!


bild från igår

Hemma hos Irre fick jag se något som nog måste vara hennes mammas bästa fynd ever. En bit av Berlinmuren, köpt ett år efter murens fall - COOLT! Västsidan om jag minns rätt?

MUMS!

Tänkte jag snart skulle gå ner och kika på mina vänner som spelar på en av pubarna här nere men det blir en lugn kväll med läsning efter det! Har inte tagit en lugn kväll/helg på typ 4-5 veckor?

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0