She's gonna take you for a ride and then she'll bury your ass underneath a mountain of debt

Några timmars jobb gjort, lite mammajobb gjort (haha), ett par 30 min på bandet gjort och nu så ska jag skutta in i duschen för att jag ska vara fräsch inför ikväll - hur det nu blir!

Hur fasen gick veckan så snabbt?
känns som den bara flög förbi? Hoppas på mer jobb nästa vecka, vill bara jobba, jobba, jobba! Självklart vill jag hinna med att plugga inför proven också men det gör jag, jag tar mig tid varenda dag - jag är ju trots allt wonderwoman. Dock med minuset att jag är dödlig. Det suger. Odödlig hade funkat det också.


Hittade den här bilden
på WeHeartIt.com, hilarious. Det är här precis vad man känner när folk kommer fram och påstår saker man inte ens visste om sig själv. Hey, welcome to town what you don't know about yourself everybody else do, haha! Tur jag inte varit med om det på ett tag!


Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0