Almost friday...

Mhm, imorgon är det tisdag vilket innebär att det snart är onsdag och efter onsdag är det torsdag och då är det nästan fredag och så vips är det fredag och då är det rep inför lördag! Woop woop! Setlisten är spikad så jag är nöjd och glad - otrligt nöjd med mina låtval dessutom (inget eget material denna gång, då skulle jag nog bara få halva publiken och gråta och det vill vi inte, haha)! Ska även vara med Johan Eriksson och sjunga, awsome!

Hoppas verkligen det kommer mycket folk, sjukt synd att jag spelar samtidigt som Timbuktu spelar på Harrys så att många kanske väljer det istället (om man ändå var i samma klass som honom) men jag tycker ni kan komma och kika på oss duktiga Malungsmusiker istället!!

Även om alla i publiken gör helheten
så blir jag alltid lika glad när mina närmsta är där, de är alltid där och det gör mig till så mycket mer. Jag har nog bästa supporten (läs:fancluben) som finns! Och några favoriter kommer hem i helgen också! Förut brukade jag alltid säga till Sandra att hon vart sitta lägligt så jag har någon att fästa blicken på, haha. 





Nya avsnittet av Once Upon A Time är ute på "världens bästa bibliotek" så det blir kvällens nöje samt kurera halsen (intressant att jag alltid blir dålig i halsen innan spelningar)!

Spinning wheel spinning true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0