Motherf*cker youre out of you f*ckin head

Jag är löjligt förtjust i Steel Panther. Dem är inte snygga för fem öre men dem har balls. Allt är så rakt på sak, så elakt, nasty och framför allt - humoristiskt. En sån grej som att skriva en hel låt om analsex och använda termen "super duper pooper" är ju, haha, så jävla nasty. Den syn vissa har om rockstjärnelivet, framför allt om rockstjärnorna själva, och deras texter går liksom hand i hand. Dessutom driver dem ganska så fint med det manliga könet. Supersonic Sexmachine...

De kommer till SRF i sommar, det har ni väl koll på?



På tal om rockstjärnor har jag inte en jävla aning om vad jag ska ha på mig på lördag. I'm thinking silver pants but thats about how far I've got... Sen då?

Hade ju velat ha min grymt snygga skinnväst från The new Yorker men den är så svår att matcha. Förslag?
Jag har så mycket kläder men ingenting att ha på mig man vill ju se bra ut på scen Annars pekar folk och skriker: kolla på det där miffot! Okey, inte riktigt. Miffo, vilket fult ord. Jag har bestämt mig för att hata det. Kalla mig hellre retard än miffo, om ni måste benämna mig med något annat än mitt namn, tack.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0