May there be peace on earth

Häller i mig te i hopp om att se kanske lite piggare ut. If it works? Det är upp till bevis! Ingen speciellt lång kväll igår vilken var skönt. Åkte vid halv fem, stack till Experium (Lindvallen for those who don't know), käkade gott, grabbarna tog några drinkar och sen stack vi till Högis för att se nya Mission Impossible!

Grabbarna tyckte sådär,
jag tyckte Cruise var äcklig men filmen i sig var helt okey (för att jag inte varit så insatt i de andra)! Riktigt dålig vinterväg påväg hem var det också eftersom det blåste som fa-an där uppe... Men vi kom hem hela och utan men vid 00:45.


dålig bild på Guden, men den duger!

Nu ska jag pallra mig iväg till jobbet, sen blir en aning plugg och massa öva. Have a nice day hörrni!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0