Grym spelning igår!

TJENARE

Guuuuuuuud vad kul det var igår!
Dåligt med folk när jag började spela men de ramlade in under tiden! Låtarna fungerade super, fått det inspelat genom pa:t och några filmade - man lär sig förjävla mycket genom att lyssna och titta på sig själv ska ni veta. Det är en pina men det hjälper!

Åh, vad jag älskar att stå på scenen! Och vilket band, fantastiska allihopa! Sen att få spela med Johan Eriksson var riktigt roligt. Sista halvtimmen körde vi bara covers - sjukt kul! Roligt att folk vågade ta sig fram till scenen då också... är det inte lite typsikt svenskt att sitta ned när banden spelar? Tråkmånsar... men som sagt i slutet när alla fått i sig lite (för mycket) då kom de fram och hoppade!

Det är så svårt att förklara en spelning ska ni veta. Endorfinerna räcker till en miljon människor, lyckorus så att säga! More than those freakin' words.


ska ragga bilder, själv var jag inte lika smart som Johan och tog kort på publiken, haha!

Har varit social med vännerna hela dagen, sov dessutom ut - eftersom vi hoppade i säng strax efter fem i morse, haha! Längesen jag var uppe så sent... Nu ska jag ta det lite lugnt en stund, sen ta en dusch för att sedan ta igen med nästa goding som annars vistas uppe i norrland!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0