Download festival - oh my god.



Do I even need explain?!
Just observe the snake from the Black Album in the back. Jag är helt till mig, precis som jag var förra året, men det här slår förra året med hästlängder! Jag hade tänkt SRF men det får nog bli nödlösningen om det inte klaffar med detta... Förlåt alla fina 92/93:or som tar studenten men det här... det här kommer inte tillbaka! Studentdagen är faktiskt jävligt hektiskt ändå, själva veckan är bättre än den dagen, men man är lyckligast i världen den dagen....jag kan vara lyckligast i världen med er fast jag är i England, promise!!!

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hihi aah, jag har alltid tänkt att " ååå jag måste hålla på så länge" men det behöver man inte. Ja självklart får du det :)

2012-02-01 @ 16:57:18
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: moa

AAAAAAH, måste dit!

2012-02-07 @ 18:23:42
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0