Dessa Ideal

Jag kanske inte har det där ultimata dockansiktet prytt med lösögonfransar varenda dag eller gjort fransförlängning, inte den perfekta fläckfria huden, inte en D-kupa (eller mer eller har en superpushup-bra) - inte heller pengar till att få upp dem i den storleken, jag är inte fashionista inte heller övervintrad fjortis (eller playboymaterial) - ska jag då klassas som någon "mindre fin"? Fashinerande hur både bloggvärlden och facebook ger exempel på det. Haha.

Jag vet inte,
jag var väl lite bitter när jag insåg att jag inte fick genen som ALLA andra har i min släkt - genen för stor byst. Mina är visserligen propentioneliga med min kropp och än är det inte riktigt färdigväxt men ändå är de dem jag har mest komplex över. Jag har också många gånger tänkt att jag såååååå gärna skulle vilja möblera om i ansiktet men vem skulle jag vara då? Jag skulle ju antagligen gå efter någon annans utseende, right?



Sen hur många gånger har man inte som brunett tänkt
"jag önskar jag var blond", haha, jag vet att jag verkligen inte är ensam om den tanken. Det skulle dock också innebära att jag skulle vara någon annan, jag har mörk hy och mörka ögon - blond skulle aldrig i livet fungera, hahaha. Jag tycker var och varannan person gör något ingrepp nu för tiden, men är det verkligen nödvändigt?

Jag ska inte kasta sten i glashus för skulle jag ha pengar till övers så skulle jag kanske i nuläget överväga en bröstoperation. För att jag är väl påverkad av idealet jag också. Hemskt. Fastän jag vet att duger precis som jag är.


Fast det där med
pengar till övers lär inte inträffa de närmsta åren och innan de åren gått har jag nog antagligen lämnat mina funderingar ändå! Jag gör det bästa av vad jag har, mer kan jag inte. Det finns bra dagar och det finns dåliga dagar. Jag är nog rätt nöjd (inte nöjd, RÄTT nöjd) med att vara jag trots allt - big breasts or not - någon annan vill jag inte vara (jag lär dock få äta upp att jag skrivit detta de dagar jag har en dålig dag...haha).

Kommentarer
Postat av: Mika

Tuttfrågan har jag också tänkt över faktiskt! En annan är ju liksom bred, med stor röv, och det kommer jag aldrig förbi, alltid varit bred liksom. Men tuttarna är fan assmå. Provade nya bhar så sent som i torsdags. Varenda jävla a-kupa för för stor.. Också funderat på bröstoperation, för att kunna trivas med mig själv. ingen jävla F-.kupa kanske, men B eller C iallafall. bara för att få det att se normalt ut. Är inte ens lätt att hitta kläder som sitter bra. Jävla tuttar.. Sen säger dem ju att går man upp i vikt blir tuttarna större. Inte i mitt fall. jävla skit. Inte heller p-piller har hjälpt dem bli större. jävla tuttar, än en gång..

2012-02-18 @ 14:05:30
URL: http://nathifa.blogg.se/
Postat av: Fröken Fåfäng

hehe men du. du beskriver ju skönhetsideal från 1995. Idag finns det väl inget mer tacky och ute än sillisar i dagens samhälle iaf. Små bröst alltid snyggast.

Sillisar är för pantade bimbos som vill ha killar med tribaltatueringar.



2012-02-18 @ 15:21:31
URL: http://frokenfafang.blogspot.com/
Postat av: Fröken Fåfäng

sv: Jag gillar flat-chested! Tycker det är svinsnyggt (= därför jag har sport BH på mig hela tide;) Platt ska det va, då sitter kläderna snyggast ;)

2012-02-18 @ 15:56:36
URL: http://frokenfafang.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

Du är perfekt som du är :)

2012-02-20 @ 19:26:06
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0