But if you never try you'll never know, Just what you're worth

Hallå i stugan!

Upptäckte,
inte till någon större förvåning, att katten käkat mina timrapporter imorse när jag skulle dra iväg och lämna dem, så jag fick göra "katten käkade min timrapport" framför min arbetsgivare idag - inte för att det var så svårt att fixa till allt igen men det var rätt pinsamt. Ni vet "hunden åt min läxa", haha. Fyfan.

Det har varit underbart fint väder idag, sådär så att man vet precis varför man älskar att bo i Sverige fastän det är snö och kallt. För jag älskar faktiskt att bo i Sverige fastän jag gärna hade velat testa bo i något annat land också, of course!

Nu är det flera som kommenterat att de vill veta vad jag menar med oturen och sådär och jag vet att ibland så blir jag sådär otroligt djup när jag skriver att alla inte riktigt förstår - ni får ha överseende med det, haha. Jag är en drömmare och ibland tror jag att alla förstår vad jag syftar på!

Jag bara är en sån person som kan säga
: "Haha, BARA för att jag ska DIT så kommer jag SÄKERT träffa på någon jag inte vill träffa på" och så händer det. Eller så kan jag säga: "Det skulle inte förvåna mig om jag ramlar innan jag ens kommit på skidorna" och så ramlar jag innan jag ens fått på mig skidorna. Eller så träffar jag på någon som folk sagt jag ska akta mig för - lagen om alltings normala djävlighet! Jag är också en sån person som är alldeles för snäll för mitt eget bästa, jag gillar att se det goda i folk och trots att jag mången gång blivit sviken så ändrar jag inte min uppfattning. För det finns en människa i alla. NOG OM DETTA!



nu ska jag strax börja fixa käk!
Persisk mat, mmmmmmmm! Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0