Where's your crown King Nothing?

Mama said, the memory remains, sad but true, fight fire with fire, the end of the line, better than you, carpe diem baby, king nothing. Tack Metallica för att ni har gjort såna grymma låttiitlar som verkligen kan sätta ord på de mest bisarra situationerna. Sarkasmen flödar inuti mitt huvud, jag gör upp meningar jag aldrig kommer att yttra såvida ingen sätter press på mig och ler för mig själv. Känner mig som seriefiguren Nemi.
 
Jag vet inte om jag någonsin skrev det (jag var nog alldeles för sur, arg och pessimistisk för att skriva det) men jag glömde min nyprsklänning i Örebro........................MEN min sjukt snälla roomie skickade den på posten och igår fick jag sms om att den fanns på Ica, nyår är officiellt räddat! Var på systemet idag också och kirrade drickat så nu är jag redo! Det blir fjället för min del och förhoppningsvis blir det as awesome as can be!
 
Nu ska jag gräva ner mig i andra delen av "Fifty Shades of Grey" som jag inhandlade på mellandagsrean i förrgår! Ciaooooo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0