Plugga en fredag?

Ja, för att jag måste. Inte för att jag skulle påstå att jag är sent ute - jag började ju mitt tentaplugg för flera dagar sen men för att jag känner att jag måste ha kontroll över allt. Allt som har med plugget att göra. Så mycket att jag faktiskt har gjort ett strikt pluggshcema eftersom jag har andra aktiviteter denna helg också! Ikväll ska 50 sidor till läsas och sedan är jag klar för kvällen. Jag är störd. Men nu när jag har tappat aptiten så är det lika bra att fortsätta tills den återfinns.
 
Imorgon vankas faddersittning och jag har än en gång konstaterat att min garderob innehåller mycket kläder men har en minoritet av klänningar.. Jag älskar klänningar men i Malung har inte det varit så aktuellt i och med kylan och att jag är en sån förbaskad fryslort. Det blir att prioritera en fin nyårsklänning känner jag...
 
Var förövrigt och hämtade ut dessa idag:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0