Det börjar närma sig!

Börjar bli galet nervös nu. Gosh. Jag flyttar på lördag...eller söndag. Måste packa en resväska med grejer jag ska ha till den första veckan och sen packa ner hela mitt rum så att allting är färdigt sen när det är dags att hämta grejerna och flytta in i lägenheten (hoppas det blir tidigare än 10:e). Har ju redan otaliga kartonger färdiga.. 2 kartonger med böcker (Isfolket tar all plats typ) och med kurslitteraturen lär det bli en till.. Så mycket grejer... så jävla mycket grejer! Allt känns så konstigt.
 
Det är verkligt och de som känner mig vet ju att jag är rätt duktig på att backa undan när saker och ting blir lite för verkliga. Som med London t.ex (visserligen var det också p.g.a. utbildningen). jag kämpar väl, klarar mig fint men sen när det kommer till kritan blir jag kinkig. Jag har en jävla tur som har Erik som bor där så jag har någon att springa till när det krisar (det lär hända Einar, hoppas du inte har något emot det!!). Men ska kommer att gå bra det här. Jag är bara lite neggo mot första veckan då jag måste bo ute i Lindesberg men med tanke på att många kommer att få bo i Karlskoga under resten av året så är jag nöjd (går dessutom bara måndag/torsdag men så är det ju nollning, haha) Tack så hemskt mycket Lena Amandusson för att jag får låna lägenheten, du är guld värd!!
 

 
Igår...var inte riktigt min dag. Körde släpvagn för första gången och jag ska fan aldrig göra det igen. Jag vet, jag vet, TEKNIK men det är inte lätt första gången. Men efter ett vansinnesutbrott på över en halvtimme var vi hemma med den där jävla sängen. Ladrig igen. Jag ska fan hyra skåpbil till Örebro. Nej, nu ska jag fara på bibblan och sedan till Arvselen, ha en toppendag hörri!
 
A tout mes amis, je vous aime.

Kommentarer
Postat av: Diana

Du måste komma förbi inskolande innan du åker. Kram

Svar: Jag kommer förbi imorgon! Kraaaaaam
Natalie M

2012-08-29 @ 17:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0