Vin och Thaimat!

Har haft en riktigt bra dag idag TROTS att när jag kom tillbaka från lunchen så visade det sig att mina elever var på prao och de glömt säga det till mig. Jag gick och tog kaffe på maten med mina kollegor på gymnasiet istället, dem är bra dem. Just nu jobbar jag ju på högstadiet allra mest men har liksom tagit HP:s lärarum som min trygga hamn. Jag tror det är okey, haha.

Övade några timmar när jag kom hem och sen drog jag ner på Sabaidi och mötte flickorna. Vi körde på hämtmat och stack sedan till Ida och åt - där det också serverades vin. Sandra hade gjort grymt god cheesecake till efterrätt också!

Fin kväll med fina vänner, en hel del skratt och massa prat. Är sjukt trött så nu blir det sängen!





Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0