Hostar tills jag spyr.

Fyfan, vaknade imorse och skulle egentligen åka på jobb men fick ringa och säga att jag var sjuk. Jag hade 39 i feber, huvudvärk, kunde inte tala ett ord (viska, men viska är sämst för stämbanden) och hostade så det rev i lungorna.

Skulle sätta igång en lektion och höll på att spy utanför skolan (du som stod och kollade kunde ju glo lite till!!) Och.... så är det fortfarande. Eller det är inte lika farligt, hostan har gjort att lungorna är helt slut, halsen är okey och febern nästan borta. Det kunde varit värre.

Lovade mig själv från det att jag sjukanmälde mig att jag skulle sova bort dagen men jag blev alldeles för rastlös och så föddes dessa;



Jag lovar, de är inte smittade av hostan. Inte heller av något annat, har aldrig tvättat händerna så många gånger. Ingen kan göra bullar som jag, lovar. De här är nog de bästa jag gjort nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0