Handywoman!

Nu har jag varit fan så händig här. Ni precis som jag har säkert en massa jeans som ligger och skräpar i garderoben för att "jag kommer ju använda dem nångång" men varje gång du sätter på dig dem så kommer du på hur illa de sitter. Så, jag tog ett par av mina sådana bracker, mörkblå, och klippte av dem strax ovanför knäna (Använde såklart mobilkameran istället för vanliga kameran. Blir så trött på mig själv ibland).


Sen la jag dem i vatten och en hel del klorin och där fick de ligga tills jag tyckte färgen var rätt - dvs i 2½ dygn, körde dem sedan på långtvätt i maskinen och när de var torra så var det dags att klippa dem i rätt längd. Anledningen till att jag inte gjorde det innan var för att jag inte visste hur jag ville göra med benen, vika eller fransa.


Sådär ja! Har dock fortfarande inte bestämt om jag ska fransa eller ha dem vikta som på bilden. Isf så ska några stygn läggas! Och sen ska höger sida eller en bakficka fyllas med pyramidnitar på något sätt!

Inte så svårt direkt men det gäller att faktiskt ta tag i det, haha. Nu ska jag sätta mig och börja virka ett fodral till min Iphone när jag ändå har suget, eller först kanske jag ska ta och läsa mina repliker....

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Duktig du äär! :)

2012-04-14 @ 22:08:52
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0