Håll tummarna!

Alla högskolor sökta! Fyra val gjorde jag skippade Pite och Malmö! Ska göra de gemensamma proven (G1-G3) på KMH medan grabbarna gör sina i Arvika. Vet inte riktigt vilka datum proven är än, kallelse kommer i veckan! Vet att jag ska vara i Sthlm och Götet v.22 (minst två dagar sthlm, gött!), Örebro v.20 och Arvika nån dag mellan 2-5 maj! Landet runt! Skönt att slippa flyga till Pite!

Pressar in så många timmar övning
om dagen som möjligt och efter harmoniklektionen idag så känns det som att jag börjar komma i form! Var riktigt på!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det kommer garanterat att gå SKITBRA! You´re awesome (:

2012-04-20 @ 13:12:50
Postat av: Nat

Svar: Jag hoppas det Annelie! Dina kommentarer är guld!

2012-04-20 @ 14:11:10
URL: http://nataliemorravej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0