Damn you patience!

Beggars and hangers-on. Var på väg att skriva Heggars and bangers-on men det hade blivit fel. Lika fel som bägg och acon.

Nerverna räckte inte riktigt till idag. Så många datum, så lite tid, så många behov, så lite jag. Vissa dagar känns marken jag går på solid medan den andra dagar faller sönder under mig för varje steg jag tar. Skitdag.

Efter min skitjobbdag som började halv åtta imorse slutat, kunde jag ta tag i livet igen, hann vara hemma i 10 innan jag stack igen för att skriva ut massor med papper och skicka alla noter till Musikhögskolan Ingesund. Det blev lite småpanik när jag insåg att jag valt två låtar med samma genre, men jag löste det hur snyggt som helst! Rock och Jazz, fint som snus.

Var och hämtade ut hängelkjolen i samma veva som jag var på posten!

Gjorde havrekakor med moccakräm igår, mumma!

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jätte fin hängselkjol! kikade på den jag med, men insåg att den passade dig mycket mycket bättre ;)

2012-04-26 @ 11:19:56
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0