19:e april

Gooooooood morning!

Startat dagen bra? Det har jag! Börjar varje morgon med en idrottslektion de kommande veckorna, riktigt skönt! Har dock varit lite trögt nu när jag haft så jävla mycket att göra att jag går upp halv sju, sju och lägger mig ett, halv två om nätterna. Det är inte många timmars sömn. Tjatar på mig själv att jag ska lägga mig tidigare men med jobb, planering, övning och plugg så går det liksom inte.

Skrev ju om antagningarna igår
och idag har flera kallelser och blanketter ramlat in, roligt! Börjar bli skitnervös...menmen, jag gör mitt bästa, bättre kan jag inte! Börjar inte nästa pass förrä 12.30 så ska passa på att öva nån timme nu!



Denna är påväg hem till mig! Har kikat på den sen den kom och nu var den på rea så jag var snabb på! 149:-, H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0