Massor med onödig fakta


min nya ring som jag fyndade för 40:-!

Sandra hämtade mig strax innan sju i morse sen jobbade vi i 8 långsamma timmar. Alltså det var inte långtråkigt, tvärtom, vi har haft så jävla roligt idag. Övertrötta som vi var så skrattade vi hela tiden.

Sandra fick damsugarkontakten i huvudet när hon tryckte på "sladdknappen" och vi fick den värsta jävla toaletten ever. Det stank urin i hela lägenheten och det fanns kvar "rester". Vidrigt. Men lindade halsdukarna runt huvudet och såg ut som talibaner. Det funkade ju..bara det att vi skrattade som idioter så fort vi kollade på varandra. Fyfan. Nytt internt skämt 4 sure. Ni kanske inte tycker det är roligt, men det gör vi!



Ska lägga mig riktigt tidigt ikväll, är så himla slut. Såg btw att Jofama By Kenza ska börja säljas på Åhlens och det är ju grymt - inte minst för Malung. Har faktiskt inget från just kenzas kollektion men vill så grymt gärna ha shortsen!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0