ibland är det svårt

Jobbade hela dagen igår och sen kom Cj hem från Varberg så jag var bara hem och vände i stort sett.. Maten stod som tur var framme på brodet när jag kom hem till Cj, service! Den varade dock inte länge, haha. Vårat halvt-om-halvt distansförhållande funkar fint! Men vi hinner knappt ses när han är här eftersom han oftast flyger väljer han att åka hem till sthlm några dagar tidigare och så behöver han ju träna mycket om dagarna (jag vill inte träna med honom även om jag skulle kunna, man känner sig så... klen?) när han är här. Vi ses kanske max 4 dagar varannan vecka. Inte är det lätt inte - men det funkar! Frågan är bara när man ska komma över det här att man blir "besviken" när han åker. Det var så mycket lättare när man gick i skolan.. Man kan liksom inte låta bli att bli sådär lite, jag vet inte, stött? Underlig känsla iaf. Men hallå, det är väl en helt normal känsla att känna att man blir lite ledsen när någon åker? haha!

På lördagskvällen lurade iaf Sandra med mig på en Ljud&Ljus-show i Grönlandsparken som kommunen anordnat - den blev inte av. Vi stod i kylan och mörkret i 45 min och ingenting hände, haha så jävla komiskt! Vi drog och kikade på Martin och & jesper som spelade på tom's och sen gick vi hem eftersom vi började jobba sju igår..


He man, var det va?

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0